RT Marketing Begrippen
Image default
Marketing

Op zoek naar een linkbuilding bureau?

Je hoeft niet meer verder te kijken voor een linkbuilding bureau, want bij Digital Inside ben je op de juiste plek. Dit digital marketing bureau biedt allerlei diensten aan op het gebied van online marketing. Linkbuilding is erg belangrijk, het kan er namelijk voor zorgen dat jouw website hogerop in Google komt, dit betekent dat er meer verkeer naar jouw website toe gaat. Digital inside heeft een ervaren linkbuilding team beschikbaar en heeft een aanpak die succesvol is bij start-ups en corporates. Daarnaast hebben ze tevreden klanten en een transparante manier van werken en een meetbaar resultaat. 

Linkbuilding is een cruciaal onderdeel van SEO. Het maakt niet uit hoe goed je website is, want zonder SEO kom je niet heel hoog, dus als je hoog in Google wilt komen heb je SEO nodig. Het is belangrijk om verwijzingen van andere websites te krijgen, want zonder deze verwijzingen vindt Google jouw website niet interessant genoeg om hoog in de lijst te tonen. Je wordt dus meer gewaardeerd door Google als je meer links hebt. Digital inside kan jou helpen om een linkprofiel te maken voor jouw website, dit kunnen zij doen door de doelstellingen met jou te bespreken en de belangrijkste zoekwoorden te kiezen. 

Hoeveel links heeft je website nodig? 

Dit verschilt per website, maar hoeveel relevante links hoe beter. De links moeten verschillen, dus je moet niet alleen links naar je homepage hebben. Linkbuilding lijkt misschien wel makkelijk, maar je kan al snel veel fouten maken. Daarom is het beter om een bureau als Digital Inside in te schakelen. De specialisten van Digital Inside hebben veel praktijkervaring in linkbuilding. Daarom is dit bedrijf geschikt voor een organische groei van het aantal links. Digital Inside checkt elke website voordat ze de link daadwerkelijk plaatsen en dit bedrijf zorgt ook voor een natuurlijk linkprofiel. Daarnaast krijg je elke maand een rapportage en het is maandelijks opzegbaar. 

Wil je zelf beginnen met linkbuilding, dan moet je op de volgende factoren letten wanneer je een link gaat plaatsen. Als eerst let je op de relevantie van de link. Dus als je een website over fietsen hebt is een verwijzing over groente niet relevant. Je moet naast relevantie ook op de autoriteit letten. Als je het niet zeker weet kun je het met een plug-in checken. De plug-in die je hiervoor kunt gebruiken is MOZ en je zou de plug-in Majestic ook kunnen gebruiken. En als laatst moet je ook nog letten op het aantal links.