Wanneer je een bedrijf bent gestart, is je ambitie dat je zo snel mogelijk een zo groot mogelijk aantal klanten weet te bereiken en weet je bedienen. Dit kan je doen door een marketingplan op te stellen waarin je uitstippelt wat je gewenste strategie is op dit gebied. Bedenk je goed hoe je mensen gaat bereiken en hoe je ze enthousiasmeert om je product of dienst te gaan gebruiken. Tegenwoordig is een flyer zeker niet afdoende en is een van je belangrijkste communicatiemiddelen je website. Dit is je visitekaartje om een nationale en internationale klantenkring op te bouwen en je product of dienst op een zo groot mogelijke afzetmarkt te implementeren. Je website zal in eerste instantie moeten voldoen aan de kenmerken van de merkidentiteiten die je wilt uitdragen in alle communicatiekanalen. Door deze continuïteit zal je herkenbaar zijn voor de klant en ontstaat er eerder een verbinding tussen jou en je potentiële afnemer. Een relatief nieuw aspect is het begrip SEO, dat betekent dat je website makkelijk vindbaar is door specifiek gekozen woorden of zinsconstructies. Wellicht is het aan te raden om op deze manier je vindbaarheid te vergroten en een vertaalbureau voor SEO website vertalingen in te schakelen. Aansluiten bij je doelgroep Je hebt met een bepaald product ook een bepaalde afnemer voor ogen die wat aan je product heeft en die bereid is hier geld aan uit te geven. Om deze doelgroep te kunnen bereiken is het van belang dat het taalgebruik aansluit bij deze doelgroep, alleen dan zal je vindbaar zijn. Wanneer je gebruik maakt van een SEO vertaling uitgevoerd door een vertaalbureau kunnen zij voor je de perfecte toon aanslaan en je op die manier van de grootst haalbare groep klanten voorzien. Bij de keuze van een SEO vertaalbureau is het van belang dat je een bureau kiest dat veel kennis en expertise heeft op het gebied van taal en marketing op het gebied van zoekmachines. De bepalende factor Een stevige en bepalende factor in dit proces is de zoekmachine, deze bepaalt hoe hoog jouw website uit de bus zal komen en hoe makkelijk je website aangeklikt kan worden. Wanneer je site overmatig veel en vaak zoekwoorden gebruikt om in dit onderwerp goed te scoren kan het zo zijn dat de zoekmachine de site als niet natuurlijk bestempeld. Het is dan ook van belang dat de teksten natuurlijk voelen en geen overdaad hebben aan termen waarvan je graag wilt dat ze gevonden worden. Zoek naar de perfecte balans tussen uitingen en benoemen, maar overdrijf het zeker niet. Dit zijn lessen die je zult leren als je een SEO-vertaalbureau inschakelt. |
https://www.machielsen.nl/vertaling/website/ |